amanda är ändå en vinnare i mina ögon

Idol är avgjord och nu återgår vi till våra normala liv igen. Marie hade bäst röst för vinnarlåten, som redan har börjat nästla sig in i minnesbalken och ofrivilligt nynnar jag på den titt som tätt. Även om Amanda helt klart varit en vinnare under hela tävlingen och verkligen skulle förtjäna ett förstapris. Men en andraplacering är ju inte fy skam heller. Hon kommer komma igen. Amanda du e grym!

Orka att jag ringde in till Fredagsflirten idag. Haha! Bara tur att jag inte kom med. Hade aldrig pallat. Haha. Men det är något speciellt med göteborgsdialekten. Om jag flyttade till götet skulle jag bara gå omkring och njuta av betoningarna. Dock inga goa gubbar. Men en light version. ;)

Jobba imorrn. Längesen. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0