skola skola skola

Ettorna ska snart börja med e-nytt och de har hört skräcksagorna om att de ska få sitta till åtta-nio på kvällarna. Det hemska är ju att det är vardagsmat för oss veteraner till tvåor. Sociala livet existerar snart inte och då undrar man, vad kommer jag syssla med när skolan är slut? Bli arbetsnarkoman? Oh man, det är skräckscenariot.

Radio, radio, radio. Imorrn är sista sändningen. För folk i storstockholmsområdet går det att lyssna på 101,4 mellan 12-13 om ni vill höra några vackra stämmor från oss J2or. Programmet kommer handla om tid.
Time is everything.

MusikMartin är ju bara bäst. Här kommer man vrålhungrig och han ger mig en färdigrätt. Det är kärlek. :)
Tack tack tack!

Va och hälsade på Vallentuna Gymnasium igår. Hamnade in da lajbrorai. Märkligt hur mycket man hunnit växa på ett och ett halvt år. Under gymnasiet fanns bara gymnasiet. Nu finns allt.

Dags för genrep alldeles strax hoppas jag.

Dagens citat:
Ingen har tyvärr sagt något roligt idag. Har mest hållit hus framför radioredigeringen.


Kommentarer
Postat av: Ellabella

haha det är bara för att jag inte varit där så mkt ;P men det bästa var ju min tyska tant.. haha klockren!

2007-11-07 @ 20:06:02
URL: http://ella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0