i sanningens namn

Tittade på Sanningens Ögonblick igår på femman. Premiär. Ta da.
I alla fall, tänkte att det skulle vara jättekul att se hur människor tvingas svara ärligt på obekväma frågor som "Har du varit otrogen i ditt nuvarande förhållande" eller "Har dina vänner sagt att din flickvän är tråkig".

Men...

Istället för skratt och ett leende på läpparna så fick jag ett sånt oerhört medlidande för den första försökskaninen. Han kom mer än hälften av frågorna, svarade ärligt på massa pinsamma frågor, hade det kärvt med pengar och svarade fel på en fråga. Och vad fick han för besväret? Ingenting.

Tyckte det var hemskt.

Ja, jag är blödig.

Kommentarer
Postat av: Ella

haha! Jag tycker det var rätt åt honom... jag menar det var ju uppenbart att han inte svarade sant ;)

2008-04-22 @ 20:32:24
Postat av: Emma

Fick höra att han var lite småfull också. Då var det inte lika synd om honom. :p

2008-04-23 @ 11:22:13
URL: http://emmanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0