vill vill vill

Jag vill gå och se Bitterfittan på teater. Såklart den spelas i Uppsala och såklart det kommer kosta massa att åka dit upp. Men jag vill vill vill se den. Skulle även vilja se Fans på teaterscenen. Jag vill gå och se teater! Ge mig liv och rörelse på scen.

Var och såg Mamma Mia i helgen med Ellish. Så himla fin film. Såklart den feministiska delen av mig ropade ut (inombords då förstås, kan ju inte sitta på en biosalong och tjoa) när kvinnorna struntade i sina arbetsuppgifter och i ett led samlades och sjöng. Frigörelse, frigörelse! Fri från plikter. Frihet. Underbart!

Jag vill för övrigt båtluffa bland Greklands öar. Hur mysigt vore det inte? Så mycket planer, så lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0