rastlös

Håll alla dörrar öppna.

Mjo, det kan tänkas klokt. Men i mitt fall har det nog gått över styr. Visst att jag väldigt gärna vill besöka det stora landet i väst men att jag börjat fundera över au pair-jobb känns lite lagom, desperat?

Men alla pratar om resor these days. Och suget blir ju inte mindre för det.

Det kommer bli en tom jul utan syster. Första julen utan henne. Wierd. Medan hon badar i röda havet kommer jag käka den obligatoriska risgrynsgröten i ett grådaskigt vintersverige. Wihoo... 

Fast Bobby brown kommer ju leka med mig. Om inte han också får för sig att fly landet.

Kommentarer
Postat av: T.

Saxat från den näst sömnigaste branschtidningen Medievärlden:



"Jag och Emma

Frida Förlag AB har registrerat titeln för utgivning med 12 nr per år från Stockholm med Ove Jerselius som ansvarig utgivare".



Är det någonting som Ellinor inte har berättat gällande dina (och hennes) framtidsplaner?



2008-12-02 @ 16:37:00
URL: http://twd.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Vad stört! :)

2008-12-02 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0