sluta ta saker för givet

Ska en dokumentär göras så ska den göras ordentligt.

Britney for the record visades nyss på tv4. (jag tänker inte försvara mig varför jag tittade nej) Och dokumentären va ju så töntigt dåligt gjord. Värdelös. Totalt värdelös.

Regissören och producenten borde inte ta för givet att tittarna ska veta ALLT om Britney. På riktigt. Man har ett hum om vad hon har gått igenom och gjort, men inte en chans att jag har läst varenda artikel om denna människa. Hon har varit artist i tio år och de antar att jag som tittare ska komma ihåg varenda frekens i hennes karriär.

Dåligt, mycket dåligt gjord i vilket fall som helst. Inga tillbakablickar, inga korta drag om hennes karriär, bara babbel, inspelningar från "womenizer" och dåliga intervjuer. Jag hade gjort den bättre själv.

Känner för denna dokumentär ungefär som när jag läser krönikor utan substans.

Frustration över att jag ägnat tid åt crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0