tiden bara går och går

Det är den 26 december. Ja, jag har kommit in i "shit, det var nyss sommar och jag badade i en sjö och sprang runt i klänning"-tankebanan. Det är snart 2009. Udda år blir sällan bra år. Och om finanskrisen håller i sig så ser det ju inte ljusare ut.

Nej just det, jag måste sluta boosta upp mitt ego, jag är inte orsaken till den ekonomiska obalans världen har hamnat i, jag glömde. :p

I dag har jag för första gången känt när ett barn sparkat i magen. (nej jag är inte gravid, det är en arbetskamrats mage) Det var så sjuukt häftigt. Ett litet liv liksom. Som vill komma ut. Inte mycket till värld att komma ut till men ändå. Det är häftigt. Sparkelispark. Coolt.

Nästa gång jag far upp till Sthlm ska jag på upprop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0