back on track

Hemma igen. Fortfarande lite yr efter tre flygplansturer. Det var mellanlandning i både Milano och Amsterdam. Ska bli skönt att få äta riktig mat som knäckebröd och havregrynsgröt, haha. Nej men, brist på fibrer och mättande mat har det ju varit de senaste veckorna. Så nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det.

Börjar bra med Mcdonalds ...

I alla fall.

Hemresan gick bra hela vägen från Dahab till Arlanda med start med 9 timmars bussresa genom öknen och allt som allt 8 timmar i luften med några timmars väntetid på diverse flygplatser.

Så när man kommer, lycklig över att allt har gått så bra, nerför rulltrappan för att hämta sitt bagage så skojas det om att väskorna inte ska ha kommit med. Och det skulle man inte ha gjort. För självklart, självklart skulle något inte gå rätt till. Bagaget hade inte kommit med. Antagligen från Amsterdam Förhoppningsvis från Amsterdam annars vet man inte vart väskan hamnar. Det är sagt att jag ska få den imorrn. *cross my fingers*

Ska nog gå och sova strax. Toktrött. Imorrn blir det pluggpluggpluggplugg.
Kul ...

Men det är skönt att vara på hemmaplan igen. Borta bra men hemma bäst.


Kommentarer
Postat av: Ella

blä det går skit här med... sån jävla ångest. jolin kommer döda mig. jag orkar inte se min text längre!!!

2008-02-29 @ 19:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0