blodad tand

Nu har man snart varit här i en vecka. Och det känns som om det har gått sjukt mycket mer tid. Vi har sett så himla mycket. Sopstaden, City Stars, åkt båt över Nilen, vart i Alexandria och sett Egyptiska biblioteket, käkat på fish market, rökt vattenpipa på caféer, sett män dansa i vita klänningar, gått runt i gränder och sett åsnor dra bananlast och små pojkar som spelar fotboll med sopor. Man känner sig som en liten pensionar i den där bussen som visar oss runt runt. Även fast det är hemska saker man kan se ibland så tycker jag att resan är helt underbar. Jag vill ut och resa massa massa mer. Emma har fått blodad tand.

Det roligaste är väl att en tjej i tv-klassen trodde att jag var 25 och gift! :D
Det skrattar jag nästan fortfarande åt. Gift? Moi? Haha!

På onsdag gäller Dahab och då blir förhoppningsvis lite bad och shopping. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0