börjar känna mig varm i kläderna

Äntligen är solen min vän igen. Även om det är lite småvarmt på redaktionen.

Ibland skriver jag så meningslösa artiklar att det känns fånigt att ha med min byline. Å anda sidan råkar jag ju veta att vissa redaktioner byter ut sina namn när de skriver artiklar de inte kan stå för. :p

Det är etik det.

Fast jag kan förstå dem. Vem vill underteckna en meningslös artikel?

Planer för afterwork ikväll. På stans enda uteställe. Jää. Löning dessutom. Vaddå proppat med folk? Och såklart jag jobbar imorgon. Vad annars. :p 
Äh, det blir nog kul. :)

Jag börjar nästan hitta lite här nu. När jag kör runt med jobbets bil. Blir inte mycket åkandes annars. Det är en liten stad men det är så utspritt.

Hösten är oviss. Men på nåt sätt känns det helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0