man har det aldrig så städat som när man ska plugga

Så säg det och få det gjort
det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav

Håkan är fin han. Så äkta. Så sårbar. Så bra.

Sitter här och försöker skriva på mitt skitångestarbete.
Två veckor kvar och det enda jag har är kludd.
Känns bra. Känns underbart.

Men så går man in på designtorget.se och njuter av alla praktiska designföremål som grymma konstnärer kommit på. Till exempel den här klockan. En sån borde man ha.



Den här var också rätt kul.



Nä nu får jag ta och fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Ella

haha klockren klocka... såg förresten en annan cool i senaste Nöjesguiden. Ena visaren you will och andra die soon på. Vaddå att man skulle ha ångest om man hade en sån klocka :D

2008-05-01 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0