doh!

Det är nåt med magen. Den styr mitt liv. Om inte psykiskt så fysiskt. *slår på*
aj...

Sjuk idag. Underbart. Verkligen underbart. Jag älskar att vara sjuk. Finns det något bättre än att känna att man inte orkar något för att kroppen vägrar använda sin energi? Speciellt magen. Illamående är underbart. Tack för det. Tack!

Skulle åkt hem i helgen. Men SJ ville inte det. Inte min mage heller, tydligen.

Och nu är det det sentimentala extreme home makeover som egentligen borde väcka ömhetskänslor för familjen som har haft det svårt. Men jag blir inget annat än irriterad. (Sen missar jag alltid anledningen till varför de förtjänar ett jättepalats. Det kan ju vara en förklaring)

Att vara sjuk är det tråkigaste som finns.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hehehe du e inte gravid då ;)

2008-11-05 @ 18:14:23
Postat av: Emma

Men ofta! :p

2008-11-05 @ 18:44:43
Postat av: Helen

Jaa inte vet jag :P måste ju fråga ;)

2008-11-05 @ 19:13:43
Postat av: Ella

Haha :D

2008-11-07 @ 11:46:23
URL: http://ella.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jättekul... :p

2008-11-07 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0