i väntans tider

Nackdelen med att vara sist i ett led är att skiter sig det från början skiter det sig helt. Annars är redigering ett ganska kul jobb. :) Känner inte av stressen just nu men om en timme kommer jag kallsvettas. En del texter är ännu inte färdigskrivna och då kan inte heller jag trycka in dem så där fint som man ska på sidorna. 

Jag: Tänkte bara ringa (för hundrade gången) och kolla hur det går?
X: Jag är superstressad. Jättestressad.
Jag: Men, okej. När tror du att du är klar?
X: Jag gör så fort jag kan.

Luren läggs på.

Okej, tålamod. Men om en stund kommer jag vara superstressad. Och kommer tryckeriet ha tålamod med det? Nä, skulle inte tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0