remixbajslåtar

Jag kan ju bli så lessen när musikproducenter väljer att remixa alla låtar i alla möjliga olika rytmer och konstiga ljudeffekter mellan textraderna. Usch. Ni förstör det braiga. Ni gör låten oseriös, gör ytterligare en dagispoptechno-variant på en låt som faktiskt har något att komma med.

Det är tråkigt.

Jag hatar regniga dagar. Novembersyndromet är på väg att infinna sig. Men jag försöker förtränga, stänga ute. Nej nej nej, november ska inte få ta över mitt humör. :p

Jag vill gå på fotoutställningar. Några fotografer på jobbet inspirerar mig verkligen. Kreativa bilder kan bli sååå snygga. Jag fascineras. De kan säga så himla mycket. I like.

Nä, nu ska jag försöka vara produktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0