tar en paus (från plugg)

Det töar. Värsta vädret. Slask. Äckligt. Tö.

Inte har jag hunnit rulla runt i snön ordentligt den här vintern heller. Har det ens varit någon? Men nästa säsong, banne mig. Ska jag till fjällen och åka backe upp och backe ner. Och halvt slå ihjäl mig. Det var ju så längesen menar jag.

Så mycket energi som måste ut.

Kan kanske inte riktigt stå för det senaste inlägget. Det är fortfarande fint att inse att det finns andra perspektiv men nu när jag har läst lite till så var det mer att makthavarna var lite skraja för folket och vågade inte mycket annat än att ge ifrån sig makten lite grann. Och ger man lillfingret... :P

Gillar för övrigt att läsa om kvinnokamp. Kamp överhuvudtaget. Rätten till självständighet.

Det är lite kul att läsa om argumenten som finns för att kvinnan ska återgå till hemmen. Vi har blivit för dominanta, det har gått överstyr. Stackars männen, de måste också få en chans. Kvinnorna bör backa och bli hemmafruar som det var på den gamla goda tiden.

Läskigt hur mycket politik styr över människors inställningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0