For real

Ge mig komplex gör det. När du ligger och ålar dig och myser med din minibikini. Tror du verkligen att jag skulle vilja köpa en sån bikini när jag inte ens lägger märker till tyget på din hud utan bara ser din kropp och vill bara gå och lägga mig under täcket och inte vara med mer. (Och jag är ändå inte någon osäker tonåring som söker bekräftelse i allt)

Och på riktigt, tror du verkligen att jag är så lättlurad att jag tror att jag kommer att se likadan ut i den bikinin som du när bikini om något inte kan skymma celluliter eller valkar.

Fy skäms Gina Tricot. Att stärka tjejers självförtroende lär ni knappast få några pluspoäng för.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Mmmm.... billig reklam.

2009-06-05 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0