bland schlagerlåtar och oväntade repliker

Melodifestivalsstuket suger. På rikigt. Rösta tre gånger för att få en låt att komma vidare från andra chansen. Hej, vi heter svt och vi suger ut pengar från er-stackare-som-inte-har-nått-liv-så-ni-kollar-på-melodifestivalen-människor så mycket som möjligt för vi har inga pengar. Tvlicens-pengarna räcker inte långt förstår ni väl. Inte i kristider som dessa.

Nu skiter jag i't.

Fast jag kommer ju sitta bänkad nästa helg ändå så lika bra att erkänna sig besegrad. Men irriterande är det.

Jag fick höra saker igår som jag inte var beredd på. Jag har nog fortfarande inte smält det. Det kändes som en scen ur en film.

Snart tripp till stan och träffa min gamla städkollega. Det var alldeles för längesen vi sågs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0