kan du ta det en gång till?

Man inser att man börjar bli gammal när man slutar förstå gymnasiemänniskors konversationer. Satt på tåget och förundrades. Förkortningar och svengelska som jag inte tidigare hört, men framför allt deras ordval när det kom till betoning. Jag som fick lära mig att f*ck inte var det bästa att använda. Well. Inte mycket till jämförelse med det här (tänker inte skriva vad det var men missbruk av ord är det minsta man kan säga) Försökte läsa min lilla bok om demokrati men kunde inte koncentrera mig. Undrar om killarna överhuvudtaget reflekterat över vad orden de sa betyder.

Tvivlar.

Well. Jobbat i mer än tio timmar idag.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0