Dag 4 - Det här åt jag idag

Ett mindre roligt ämne. Vem bryr sig om vad jag har ätit idag? Det är knappt att jag själv bryr mig. Till frukost blev det i alla fall två maracetas, det är typ små baguetteliknande bröd. Mycket gott. Godaste brödet här hittills. Mellan brödhalvorna fanns det, det låter mindre gott men det var gott, mjukost med.. ta da! vanlig ost. Detta svaldes ner tillsammans med en mindre god chokladmjölk.

Till lunch/middag vart det pannkakor med sylt och socker. Även detta med den mindre goda chokladmjölken. Nina gillade den i alla fall, så alltid nåt. ;)

Jag har smått börjat inse att jag saknar sallad till maten. Men man vågar ju inte äta så mycket sallad här ... Men tänk en färsk knaprig gurka. Jammi!

Snart ska jag till kyrkan på undervisning och sen blir det ungdomsgudstjänst. Det brukar alltid finnas någon som är sugen på att äta något efteråt, antingen glass eller nån köttbit av något slag. Så det blir säkert en måltid till ikväll, för den som är intresserad. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0