Dag 6 - Min dag

Jag hatar rapporter. Fy vad det är tråkigt. Jag ska inte jobba med administration när jag blir stor. I alla fall inte på heltid. I alla fall inte skriva rapporter dag ut och dag in. Det är nästan värre än att syssla med ekonomi. Fast nä, ekonomi är tråkigare.

I dag vaknade jag tio minuter innan lektionen började, men det gjorde ingenting för vi började inte i tid, som vanligt. ;) Lektionen handlade om vad som menas med Guds vilja och hur det ska kännas när man väljer att följa den. En väldigt givande lektion med många uppmuntrande ord.

Sen skrev jag månadsrapport. Och efter det aktivitetsrapport. Sen gick jag och sov i tre timmar.

Vid sex-tiden kurrade magen till och det fick tillagas lite pasta och köttfärssås, så nu är jag mätt som en plätt. Om en stund är det tänkt att vi ska ha andakt och lite lovsång och kanske avslutas kvällen med en film, eller lite bokläsning.

En mindre produktiv dag men å så skönt att vara klar med rapporterna. Two more to go innan jullov, men dem tar vi tag i när det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0