Dag 7 - Min bästa vän

Under en två-årsperiod har Johannes varit en väldigt nära vän och som jag både har sagt till honom men också tänkt att han är min bästa vän. Men sen har jag min syster också, som står mig ännu närmre och som alltid funnits och förhoppningsvis alltid kommer att finnas där i vått och torrt. Nu tvivlar jag inte på Johannes vänskap men systeryster ligger mig nog närmast. :)

Min syster (och bästa vän) heter Nathalie och fyller 26 om en vecka. Hon älskar estrella pepparchips och falukorv (dock inte tillsammans, fast det skulle inte förvåna mig om hon gjorde det :p), även annan mat men hon är en av få jag känner som brukar ha chips på mackan. Hon kan skratta ihjäl sig åt bajshumor och gillar det där med att pyssla. Hon har väl inte alltid varit den jättesnälla systern though, finns många saker jag skulle kunna rabbla upp här som hon gjorde mot mig när vi va små. Men det skippar vi nu :p för det var först under gymnasietiden som vänskapen stärktes och vi kom varandra närmre.

Det jag älskar mest med henne är hennes goda hjärta. Hon har ett hett temperament though men hennes goda hjärta lyser igenom även där. Ibland kan hon säga saker som förvånar mig och då är det ofta en positiv överraskning. Hon resonerar logiskt och har en sund inställning till livet. Hon är grym helt enkelt.

Med henne kan jag alltid känna mig helt avslappnad och bara vara. Vi brukar ta varsin kopp kaffe och sitta på hennes balkong och bara snacka skit. Eller promenera eller ligga och sola eller åka och shoppa eller vad som nu faller oss in. Hon finns alltid där och jag älskar henne otroligt mycket. Tack för att du finns. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0