det nya lilla svarta?

När man befinner sig utomlands känns det ännu mer tacksamt med webnyhetssajter än när man befinner sig innanför landets gränser. Av vissa skäl har jag gjort ett urval av de nyhetssajter som finns att tillgå. Men jag besökte faktiskt Aftonbladets Wendela idag, eftersom jag är intresserad av de ämnen som de tar upp. Men, jag gjorde en kort liten analys efter att bara ha ögnat igenom några rubriker och artiklar och drog slutsatsen:

Majoriteten av artiklarna handlar om otrohet. Är otrohet okej, hur långt kan man gå, dejtingsajter för otrogna, jag tänder inte på min partner längre vad ska jag göra etc.

Är vi så uttråkade, är det verkligen så tråkigt att leva i en relation med en och samma människa? Tror knappast att någon faktiskt skulle uppskatta otrohet, så varför lägga fokus på det? Jag bara undrar varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0