que?

Jag åkte till canchan för att köpa skor och byxor. Jag kom hem med en kapsylöppnare med bild på mig, nina och julia, fyra fula magneter, rökelser, en ring och TVÅ FISKAR! Ibland blir det inte alltid som man hade tänkt sig. Vi funderade på sköldpaddor, men det kändes som ett för stort ansvar. Nina och jag har numera delad vårdnad om Ingrid och Otra vez, eller vare Egon och Gunilla? Måste fråga henne senare.

Man vill inte erkänna det, eftersom jag inte helt och hållet tror på det där med materialism. Men att shoppa saker som man känner att man vill ha, man blir så mycket gladare. Livet blir lite lättare i tyngre situationer. Speciellt när man får gå runt och skratta tillsammans.

Vi har köpt fiskar. Impulsivitet is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0