skyll mig själv

Checkade in Yazo och Linneas blogg (for some reason vill inte länken infogas, så skriver den här: http://tastefabric.blogspot.com/) och det första som kom upp var "om du är uttråkad så får du skylla dig själv"

Tar det som en pik :p

Det finns massor att göra även om man ligger i en säng och mår mindre bra. Läsa tex, skriva, plugga spanska, lyssna på musik eller se en film. Bara det att.. det är ju människor jag helst vill umgås med, även om datorn, mp3n eller skrivboken kan hålla mig sällskap.

Btw, jag gillar när jag hittar bloggar som ger mig något. I modebloggsdjungeln är det lätt att bra bloggar försvinner, så tackar för de sarkastiska, politiska, feministiska, sunda och intressanta bloggar som jag stöter på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0