un viaje

Att resa är fantastiskt. Att sedan titta på sitt bankkonto efteråt är mindre fantastiskt. Men kul har det varit. Det bar av till Chile, Arica några dagar, nu när vi har novemberlov och allt (det är november och jag har bränt mig på näsan). Gosh vad jag hade saknat havet och horisonten. När jag blir stor och rik (i nästa liv?) skulle jag vilja ha en sjötomt. Det vore nåt.

En hund började leka med oss på stranden och följde oss nästan hela vägen tills vi lallade upp på en tågräls och gick in mot stan. Väl där såg vi det magiska M:et och donken blev sedan ett självklart val, om inte burgare så i alla fall glass. :)

Vi hamnade på ett backpackingställe där ägaren lyckades pricka in sin födelsedag under vår vistelse. Så det blev lite maskerad på halloween. :) Och lite dans dans dans. :)

Det känns lite wierd att säga att man kommit hem till Cochabamba. Men det är så det är just nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0