español por favor

Första spanskalektionerna idag. Well. Det här ska nog gå.

Inser att semesterkänslan börjar gå mot sitt slut och att turistattraktionerna byts ut mot varför jag är här. Det känns lite smått skrämmande, men utmaningar är bra har jag hört. :p

Det är fortfarande varmt och soligt, vill bara meddela det. Och att jag sitter utomhus i sommarklänning och smått klagar på att det är för varmt i solen. Har dock köpt en hatt, har insett att det är bra när man vandrar runt mitt på dagen (hej solsting). Även en röd gitarr är införskaffad, 250 spänn (otippat att jag ville ha en röd?). Förhoppningsvis kanske Ninungen lär mig lite under dessa månader.

Snart ska vi gå och få pedikyr för sju spänn. :p

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0