estan en mi corazon

För ikväll har jag umgåtts med några av världens finaste människor. Som fick mig att inse att jag faktiskt snart ska lämna dem. Det finns så mycket kärlek hos vissa människor i det här landet som jag verkligen kommer att sakna.

Fast bara för att man byter geografisk plats så upphör ju inte vänskapen, men det kommer inte vara samma sak. 

Tack fina ni för denna fina gest som ni gjorde ikväll. Nunca voy a olvidar ustedes. Nunca! Siempre van a estar en mi corazon, en toda mi vida. Gracias por su amor, su tiempo y su pacencia. Gracias por todo que han hecho. Les quiero muchisimo. <3

Kommentarer
Postat av: ella

Vad fin din blogg har blivit... älskar rött :) Kram!

2011-04-28 @ 22:40:52
Postat av: Emma

Tack. :) Kande for lite omvaxling. Fran vitt-rott till rott-vitt. Nej men, jag har kreativitet i sinnet jag. ;)

2011-04-29 @ 00:43:49
URL: http://emmanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0