omställning

Okej. En sak är säker i alla fall: motion + herbalife = sjukt mycket större hunger. Kroppen håller väl på att ställa om sig. Men mer mat än vanligt får den inte. Så det så.

Känner mig väldigt glad i alla fall att jag kan springa några kilometer utan att få ont i knät. *hurra* Kanske finns det en möjlighet att skadan försvinner nån gång. Och by the way, note to self: Gyma aldrig i Bolivia vid halv sex om kvällarna, för då är alla muskelknuttar där och ockuperar varenda maskin. Alla hade typ spännislinnen också. Självklart. Och tackiga tatueringar. Och ja killar. Ni behöver träna hela kroppen, inte bara armar och rygg så ni ser ut som Y:n. Fast jag vet å andra sidan inte vad som är på modet här. Faller i alla fall inte mig i smaken.

Kan jag sluta va hungrig eller.. (téet man får till frukost ger en i alla fall mer energi om inte annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0