salud

Var på hälsokoll i dag. Drack konstiga drycker som skulle rensa kroppen och ge energi. Vägde mig bland annat. Och mätte mig. Under min tid i Bolivia (om man ska lita på vågen och måttbandet) har jag lyckats gå ner fem-sex kilo och växa en centimeter. Spännande. "Superbien" var jag tydligen när man kollade mitt BMI och fettvärde. Alltid nåt. Är lite förvånad hur jag lyckats gå ner så mycket. Jag äter ju inte spec jättenyttigt. Men troligtvis är det muskelmassan, vilket inte känns lika kul. :p Men vi ska på nån föreläsning i morgon om hälsa så då kanske man kan ta åt sig lite tips. :)

Ta hand om sin kropp. Den tanken har jag nog lyckats förtränga sista tiden. Men kanske bör man tänka på vad man stoppar i sig igen. Men glass och choklad är ju så himla gott! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

För övrigt gick föreläsningen ut på att värva nya medlemmar genom att berätta att företaget behandlar sina medlemmar som en familj, att människor verkligen gått ner mycket med dessa produkter och självklart: "dessa produkter kommer att förändra ditt liv". Man skulle kunna tro att man var på ett väckelsemöte.



Men det roligaste var att talaren fick skriva autografer innan han började berätta sin livshistoria om hur kontakten med detta företag förändrade hans liv totalt.

2011-04-03 @ 21:21:24
URL: http://emmanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0