jahopp, what to do

För en gångs skull hade jag tänkt att man kanske inte måste läsa hela boken i kurslitteraturen utan bara skumma igenom den. Men nähä, då ska vi göra ett grupparbete om denna bok och dess innehåll. Fantastiskt. Jag + Rick Warren = best friends! Vi kan ju låtsas det i alla fall.

Det finns inte så mycket att rapportera om härifrån mer än att det regnar, och när regnet upphör kommer studenterna börja bråka på stan igen. Så man är nätt och jämnt strandsatt där man bor. Om en och en halv vecka flyr vi förhoppningsvis till Peru och kanske har det lugnat ner sig när vi kommer tillbaka.

Nu måste jag försöka hitta en lösning för att Rick och jag ska komma överens. Men först - äta semla! :)

Ciao pues

Kommentarer
Postat av: Simon

Purposedriven semla.

2011-02-21 @ 17:55:27
Postat av: Emma

Haha. Simonhumor ;)

2011-02-22 @ 00:18:44
URL: http://emmanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0