miss understood? :p

Det ar val anda sjalvaste. Jag ska alltid hamna i diskussioner i grupper dar jag alltid ar ensam om mitt perspektiv. Det ar ratt intressant att konstatera. Vilka personer jag an pratar med sa ere som att ingen har lust att forsoka forsta hur jag resonerar (nu pratar jag mer generellt om gruppdiskussioner snarare an face-to-face-diskussioner). I gymnasiet lyckades jag, pa journalistutbildningen lyckades jag, pa universitetet lyckades jag och bland mina kurskamrater har lyckas jag. Spelar liksom ingen roll om vi har lika eller olika bakgrund, ar lika gamla eller inte, ar av samma kon, politisk asikt eller whatever. Jag lyckas alltid ha ett annat perspektiv an resten av gruppen. Spannande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0