planering pa hog niva

Det verkar bli Paraguay i stallet. Men tar ingenting for givet forran vi sitter pa den bussen och kliver av i huvudstaden Asunción. Det ar tydligen bara tva timmar till vattenfallen darifran som jag vill se sa forhoppningsvis far jag min vilja igenom! :) Smanojd over det.

Det blev en tripp till Santa Cruz igen men den har gangen har det gatt battre. Nu slipper vi i alla fall sova pa det dar hostelet och slippa hora tuppen som gal halva natten sist. Frukosten blev battre och vi gick runt lite pa en turistmarknad i stallet for att forsoka hitta oppna butiker.

Paraguay va inte riktigt det land jag trodde att jag skulle besoka under min vistelse i Sydamerika, men det kan nog bli bra det ocksa. :) Kanske blir det lite Brasilien ocksa om det inte ar alltfor dyrt. Men som en viss manniska skrev i ett roligt mail i gar "man ska val inte tillbringa sitt liv i en buss". :p Fast det ar vart det om man far se lite kust. Hjalp vad jag saknar havet.

Aven om planeringen typ ar lika med noll sa ar det lite kul att vara pa resande fot utan att veta vilken destination man ar pa vag till. ;)

Kommentarer
Postat av: Simon

Vilken tur att ni slipper hora tuppen! =)



Nä men jag tycker det var kul att ni verkar komma iväg. Hoppas ni får se nåt häftigt och upptäcka nya delar av kontinenten!



Själv funderar jag på att köpa hus, ska på visning på ett snart. Fast det verkar ligga lite off...

2011-01-04 @ 23:28:22
Postat av: x

Ja, håll er borta från hortuppen för guds skull! han verkar inte vara en bra typ...

2011-01-06 @ 01:25:03
Postat av: Emma

misstankte att "hora tuppen" skulle tolkas pa nat annat satt an att man inte har a a o pa sitt tangentbord. :p

2011-01-06 @ 03:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0