back to v-town

Om man funderar lite på sin uppväxt, sina gener, sin omgivning och det man dagligen matas in med, så är det inte så konstigt att man har blivit den man har blivit.

Jag förstår varför jag inte trivdes i Vallentuna. Jag förstår varför jag inte kommer att trivas under min (förhoppningsvis korta) vistelse där igen. Den attityd och kultur som råder där är verkligen inte hälsosam. Eller så har jag bara fått ta del av den smutsiga, skitiga och känslokalla miljö som inte är generell för kommunen, men den finns där. Och jag vill inte ta del av den igen.

Men jag får se det som en startpunkt. Det är tak över huvudet och förhoppningsvis början till något bättre.

Jag bara konstaterar, att jag förstår varför jag ville därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0