det där med förståelse

Insåg bara hur tråkigt jag tycker det är med människor som säger sig ha ett levnadsmotto men som resonerar helt tvärtemot när det väl gäller. Jag själv är verkligen inte totalkonsekvent så jag borde väl inte döma egentligen. Men jag tycker verkligen att det är tråkigt. Speciellt när man litar på att man ska mötas av förståelse, ödmjukthet och kärlek men i stället möts av en ovilja att förstå och en dömande inställning.

Jag tycker även att det är tråkigt med människor som inte fattar att de sårar sina nära och kära och att de inte kan se vad de gör för fel.

Jag vet inte vad jag tycker om Sverige längre. Jag trivdes bättre bland människor som inte tog allt för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0