come on!

Wtf? Jo men. Jag gillar detta. Not!

Var ska alla som inte är stenrika få pengarna ifrån? Vad spelar det för roll att ni sänker skatten om utgifterna ändå blir högre? Det spelar ju liksom ingen roll. Idioti!

Jag saknar Stockholm men vissa vill uppenbarligen inte ha såna som mig där. För jag tillhör inte de som tycker att sjuhundranitto spänn cada mes! liksom, åttahundra spänn, ska gå till transport som är nödvändig för att man överhuvudtaget ska kunna ta sig någonstans i en storstad.

Smått upprörd.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag vet. Biiiiiilligt! Blev lagom glad när jag såg det.

2011-05-12 @ 08:18:48
Postat av: Simon

Vadå, det är väl bättre att de som faktiskt använder kollektivtrafiken betalar för den?

2011-05-12 @ 09:36:36
Postat av: Simon

Viftar med ironiflagga här för säkerhets skull.

2011-05-12 @ 09:37:10
Postat av: Emma

Ella: Mackemuckemyyyycket billigt! Ska vi fly till landet någonstans och stanna där?



Simon: Sure, för vi betalar ju för en sån otroligt bra kvalité, speciellt under vinterhalvåret. Varför inte höja till tusenlappen? Usch, blir upprörd igen. Vill du fly med mig och Ella bort från skyhöga kostnader? Vore trevligt :)

2011-05-13 @ 02:08:06
URL: http://emmanina.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag bangar inte!

2011-05-13 @ 09:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0