tan lindo

I'm in love with a fairy tale, even though it hurts. Det finns så sjukt vackra miljöer, som man först nu fattar har funnits på rätt nära avstånd i åtta månader men som man upptäckt en dryg vecka innan man ska åka.

Det blev djungeltime i dag (har visserligen besökt djungeln tidigare men inte på jättehöga höjder) och tänkte dela med mig lite av det, även om det egentligen måste upplevas för att man ska uppfatta skönheten. :)


On our way


Still on our way (hur fint är det inte?)


Fick inte med hela på en bild, men finally fick jag se lite vattenfall :)


Nina, Benjamin, Pablo och Erik (som försöker ta sig till andra sidan bäcken ;))


Fattat vinken att jag gillar det där med vatten? ;)


Nej men det här är en tråkig syn, not


Fantastiskt var ordet

Som sagt, att uppleva det live är ju mycket mer underbart än att titta på bilder, men ville visa vad jag fick se i dag ändå. :)

(Tittar för övrigt på Johan Falk at the moment och en viss skådis, typ en viss Joel, är ju inte direkt ful :p)

Kommentarer
Postat av: MiaMaria W

Välkommen hem till Sverige igen. Du ska veta att Ellinor saknar dig jättemycket. Vill du så är ni hjärtligt välkomna tillsammans till Östervåla i sommar. Maria och Ove (Ellinors föräldrar)

2011-05-15 @ 14:20:18
Postat av: Anonym

Tack så mycket. :) Jag saknar henne väldigt mycket jag också. Ska bli jättekul att träffa henne snart igen. :) Det skulle vara trevligt att få komma och hälsa på. Jag kommer gärna. :)

2011-05-15 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0