dumt att fundera på saker innan läggdags

Det är spännande att analysera sig själv när man märker att man blivit annorlunda i vissa situationer. Ibland till det bättre, ibland till det sämre.

För övrigt hade jag glömt bort hur krogkulturen i Sverige är. Vet inte vad jag tycker om det längre. Finns liksom, bättre platser att umgås på. Där man slipper skrika för att göra sig hörd och där allt inte behöver vara så sjukt dyrt. Men det va/är ju lönehelg så det har väl sin förklaring. Men för egen del tror jag att det finns andra ställen som ger mig mer.

Nu ska jag packa though. Ska hinna med Uppsala, Göteborg, Tjörn och Älmhult på en vecka. Men man börjar väl vänja sig vid att vara på resande fot. :p

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0