Älskad ändå

Okej. Dålig pluggdag. Tenta på lördag. Tänker på annat. Trots att jag insett det intressanta med statsvetenskaplig forskning och hur man mäter statistik överlag. Det låter fett trist men när man förstår är det jätteintressant att kunna mäta människors uppfattningar och försöka hitta förklaringar till dem.

Aja.

Jag har ju Facebook-fria veckor men nu börjar det krypa i fingrarna. Moraltanten i mig vill säga sin åsikt igen. Trots att jag vet att responsen är svag och att ingen egentligen bryr sig.

Men. Jag säger det rakt ut: JAG TROR INTE PÅ INDIVIDENS LOTT ATT SÄLJA SIG SJÄLV SOM ETT VARUMÄRKE!

Vi föds med behovet att vara älskade genom att bara få finnas till. Vi ska inte behöva kämpa för att bli accepterade, sedda eller vara någon.

Älskad som du är. Inte vad du gör.

Dumma samhällsutveckling. Fel tänk. You do not have my support.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0