ya estoy en madrid

Hej hallå.

I torsdags kväll landade jag i Madrid för att plugga här i fyra månader. En del av mig säger att det är helt vansinnigt (då studierna är på spanska) medan en annan del av mig ser det som ett äventyr. Och som ni förstår så vann den äventyrslystna delen av mig. :)

I morgon börjar kurserna och under helgen har jag gått och blivit sjuk. Men jag hoppas på att vara frisk i morgon i alla fall.

Jag har inte hunnit ta så mycket foton än eftersom jag kom till mitt studentrum i fredags med all packning (det tog sin tid från hotellet) och i går blev jag sjuk.

Men jag delar studentrum med en tjej från Taiwan som är jättesnäll. Hon har hjälpt mig att köpa frukost och sånt nu under helgen, och vi åt middag tillsammans i fredags.

Nu tänkte jag vila lite.

Hasta luego :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0