inte mkt kvar

Om tio dagar befinner jag mig i Sverige. Say what? Jo men visst. 4 månader har passerat. Men Madrid är en stad jag kommer att återvända till, that's for sure.
 
3 tentor avklarade, 3 kvar. Huah. Svenska systemet där alla elever står lika inför kursplaner och tentor görs varje månad i stället för alla samtidigt i slutet av terminen är något jag tackar för. Godtycklighet från lärarsidan i detta land skapar inget annat än orättvisa där allt hänger på turen.
 
Innan återvändandet till hemlandet väntar i alla fall en kort visit i Barcelona. Det ska bli najs. :) Även om vänner här säger att Madrid är finare så L Ä N G T A R jag efter lite hav och strand.
 
Men tio dagar alltså. Crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0